čtvrtek 9. října 2008

Z Terezčina deníku

Byla jsem na dvoudenním výletě a bylo to tam moc príma. Jedli jsme tam gulášovku s bramborama a ještě buřtama a poridž s kakaem a kořicí a cukrem.
Pili jsme tam vodu a jahůdkovej čaj. Spali jsme na půdě, tam byly matrace.
Měli jsme s sebou baterky. Vedle mě spal Kuba a z druhý strany Ema. Naproti spal Mikuláš a Matyáš, proti Markovi. Nejvíc jsem tam kamrádila s Mazalkou a s Vendulkou. Hráli jsme tam hru "Na dvoře a krále". To se hrálo, že někdo musel chytit míč a když ho nechytil, tak musel doběhnout nebo se natáhnout.
A když vyběhne, tak tam někdo, jestli chce, může skočit mu. Taky jsme hráli hru na opice. To někdo musí vylízt na strom nebo - kdo to nezvládne - tak se někam schová a někdo, kdo chce, tak pyká. Já jsem vylezla na jeden stromeček úplně sama. Dolu mi pak pomáhal ňákej dospělák. Dělali jsme dva ohně. Na jednom ohni se zpívalo a na tom druhým ne. Na kytaru hrál Intoš. Hrál Teď jsem já u kormidla. Ale taky spoustu, který jsem neznala. Domů jsme šli nejdřív pěšky a potom autobusem.


Terezka

P.S.: Kuba i Terezka přijeli fakt nadšený. Oba měli hroznej hlad, tak jsem je chtěla vzít za odměnu k mekovi, ale přesvědčili mě, že pojedeme domů a že mi Terezka ukáže, jak jí poridž, protože jim děsně chutnal. Museli jsme se kvůli tomu stavit v Bille a koupit skořici. Uvařila jsem poridž, oba si ho notně posypali skořicí, cukrem a kakaem. Kuba ho samozřejmě snědl. Terezka snědla dvě malinký lžičky a pravila: "Hmmm. To je tak strašně dobrý, že to ani nebudu jíst. Ale je to fakt dekalitesa!"

Žádné komentáře: