úterý 9. září 2008

Kubův sviští tábor 2008

Kuba vypravuje, máma zapisuje.



Byl jsem na táboře.
Byl tam Lord Snobbington. Někdo mu říkal Sýr, místo Sire, a nebo dokonce Syrečku. Byl to ve skutečnosti Piskoř. Zahradník byl Kolumb. Lorda Snobbingtona někdo ukrad, když měl bejt liščí lov. Místo lovu bylo vyšetřování. Pět dní jsme ho hledali. A Radovan říkal, že si určitě někde pije kafe nebo limonádu a až ho najdeme, že nás určitě nebude ani chtít vidět a bude řikat, jaktože jste mě tak pozdě našli. Měli jsme jít na liščí lov, tak jsme šli. A Lady Snobbingtonová řekla, že po snídani Lord odešel a od tý doby ho už neviděla.
Trvalo pět dní, než se nám ozval.
Byl jsem v družině Černí čmuchalové. Druhý dvě družiny se jmenovaly Zelená dé-ká, jako detektivní kancelář, a ještě tam byli Červení šerloci. Černí čmuchalové vyhráli. Dostali pět set tisíc. Zelení DK dostali šestset a červení šerloci dostali čtyřicet tisíc. Zelenej byl Mikuláš, červenej byl Matýsek a černej jsem byl já.
Teď napíšu něco já. Napíšu, kdo byl v naší družině:

radovan ema petr ema vašek ja čenda

Kormidelníkem byl Radovan a Ema. Jirsová.

Protože další „souvislé“ vypravování se mi za celé prázdniny nepodařilo z Kuby dostat, pokusila jsem se alespoň zaznamenat několik útržkovitých zážitků:


Intoš byl Sherlock Holmes. ... Lord Snobbington byl Piskoř. A měl psa. Doopravdy byl Žábiny a jmenoval se nevim. Nejmenoval se nevim, ale já nevim, jak se jmenoval. ... Byl tam taky komorník Lorda Snobbingtona. To byl Žán. ... Horác byl strážník a byl podezřelej. ... Spáchal to zahradník Kolumb. S tim jsme se nejvíc nasmáli. Je nejlegračnějčí i nejpřísnější a umí nejlepší tresty, třeba kobru nebo ušinakaši. ... Kolumb jedl šišku a pak plival tu šišku a pak po nás házel konev, do který čůral. ... Robert byl porybnej. Taky jsme ho chvíli podezřívali. Taky jsme podezřívali Lady. Jen strážník ne. ... Odlejvali jsme stopy. Byly to stopy Lady. ... Dělali jsme bahenní lázně. Radovan se tam jednou zabořil až po krk. A plavky, co byly na začátku tábora bílý, byly na konci hnědý. ... Nika byla doktorka. Tu jsme vůbec nepodezřívali. ... Vyráběli jsme si trička. Pak jsme na ně dostávali pecky. ... Líbilo se mi tam. Byl to dobrej tábor.

Žádné komentáře: